Tuesday 17 July 2018

Homestay Taman Guru di bandar Kota Tinggi (Lot Banglo)

Homestay Taman Guru terletak di Pusat Bandar Kota Tinggi menyediakan penginapan 6 bilik @ 3 bilik. . Homestay ini merupakan lot banglo 6 bilik yang dipisahkan menjadi dua unit rumah berkembar (Rumah Anggerik dan Rumah Bouganvilla). Setiap bilik mempunyai air cond dan bilik air sendiri.









Setiap unit rumah mempunyai 3 bilik. Sekiranya pengunjung ingin menyewa 6 bilik, maka pintu penghubung antara dua unit rumah akan dibuka, manakala bagi sewaan 3 bilik, pintu penghubung akan ditutup.

Homestay ini mempunyai ruang tanah di kiri dan kanan yang memisahkan rumah sebelah. Ruang tanah yang luas amat sesuai untuk kawasan parking yang banyak dan bersantai bersama keluarga.



Homestay ini sering menjadi pilihan rumah sanggah bagi bakal pengantin kerana memberi penginapan yang dapat menampung ramai pengunjung. Tambahan pula, setiap bilik mempunyai bilik air peribadi dan aircond. Jadi ianya amat selesa bagi kegunaan pegunjung yng datang beramai-ramai. Malah homestay ini menyediakan ruang parking berpagar yang luas yang dapat memuatkan banyak kenderaan.






Boleh klik link di bawah untuk melihat suasana di dalam homestay

Rumah Anggerik 3 bilik

Rumah Bouganvilla 3 bilik




Untuk keterangan lanjut tentang tempahan homestay Taman Guru Kota Tinggi
Dialu-alukan untuk call, sms ataupun Whatsapp

Haji Fadzlah   013-3691577
Farah             011-11994345

Selamat bercuti dan jemputlah ke homestay kami !!


No comments:

Post a Comment